Cerca nel blog

2018/02/02

Attenzione: spamming in corso in corso

No, il titolo non è sbagliato. Fra i commenti di questo blog ho ricevuto questo spam in lingua corsa. È la prima volta in tutti questi anni online che mi capita.

prublemu! prublemu! prude !!!
Sempre à circà una cumpagnia privata reputable è accreditada chì prublema di prublemi per una oportunità di vita. Offre tutti i travaglii di prestiti in modu velozzu è faciule, prublemi pirsunali, prubabili d'autucutichi, prublemi di i prublemi, prublemi studii, prublemi di cummerciale, prublemi d'investmente, consolidazione di deve è assai più. Avete statu rifiutu da i banchi è altri istituzioni finanziarii? Avete bisognu di un prublema di cunsolidatore o d'una ipoteka? Ùn vede micca più cum'è quì chì site per puderebbe tutte e vostre prublemi finanziarii una cosa di u passatu. Avemu pristatu fondi à individuelle è imprese chì necessitanu assistenza finanzatrice a un ritmu di 2%. Nisunu necunamentu di segurità suciale hè necessariu è micca una verificazione di creditu, 100% garantit. Vuliu aduprà stu serviziu per a vostra aiuta è vi cuntintate di pruposti un prublema.
Allora mandate un mail à: ([OMISSIS]@gmail.com) per dà un mail


Questo articolo vi arriva gratuitamente e senza pubblicità grazie alle donazioni dei lettori. Se vi è piaciuto, potete incoraggiarmi a scrivere ancora facendo una donazione anche voi, tramite Paypal (paypal.me/disinformatico), Bitcoin (3AN7DscEZN1x6CLR57e1fSA1LC3yQ387Pv) o altri metodi.

Nessun commento: